donderdag 16 juni 2011

*waarschuwing, dit wordt een heel lang verhaal met heel veel foto's!*

Hallo lieve allemaal!

Wat een volle week is het tot nu toe geweest zeg!
Maandag ben ik teruggekomen uit Duitsland. We hadden echt prachtig weer en het was super gezellig! Een heel geslaagd weekendje dus! Ook op creatief gebied heb ik niet stil gezeten! Ik heb voor de pleegmoeder van een vriendin op bestelling een mobielhoesje gemaakt. De kleuren katoen had ze zelf uitgezocht. Ik vind hem erg schattig geworden met de streepjes en ik heb al meer bestellingen gekregen voor dezelfde soort hoesje!



Naast dit hoesje heb ik ook een toekan gehaakt. Dit bleek nog niet heel eenvoudig.. Wat is zo'n snavel ellendig zeg! Na een paar keer uithalen en opnieuwe proberen was ik eindelijk tevreden met het resultaat. Ik laat voor nu alvast een previeuw zien. Ik moet nog even wat vogelen met de staart zodat die mooi strak blijft staan!

Van het weekend zijn we naar het schattige stadje Weilburg geweest. Ik was er al vaker geweest maar nog nooit met zulk mooi weer als zaterdag! Zondag zijn we naar een Tiergarten in de buurt gegaan waar je heel leuk kan wandelen. Het was een super leuk weekend en ik heb ook een hele hoop foto's gemaakt. Hier een impressie van mijn weekend:
// Ik met vriendlief \\





// Een heerlijke alcoholvrije ratler. Het was zo ontzettend mooi om het licht er zo doorheen te zien schijnen! \\





// Het ontzettend gele huis van mijn opa en oma \\


Zoals jullie kunnen zien hebben we werkelijk fantastisch weer gehad!

Gisteren was ik weer in Duitsland te vinden. Dit keer met 3 vriendinnen, lekker samen een dagje touren en winkelen net over de grens! Het was een ontzettend leuke dag en ik heb in tijden niet zoveel lol gehad als gisteren. Toen we aankwamen was het weer erg droevig en het begon dan ook heerlijk te hozen. Gelukkig vonden we net op een tijd een terassje waar we konden schuilen en heerlijke Kakao (zoals dat in het Duits heet) hebben gedronken. 
// Slecht weer op komst \\

Nou dat was het weer even :)
Ik hoop dat jullie mijn "kijk-dit-heb-ik-meegemaakt-en-gefotografeerd-posts" niet vervelend of oninteressant vinden, ik vind het zelf namelijk heerlijk om te doen!!



:: MORGEN BEKENDMAKING WINNAAR GIVE-AWAY!!::

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het leuk om te lezen wat je hebt meegemaakt, maar bij de foto van de toekan in wording kreeg ik even het gevoel van: stop met kletsen, maak het af, want ik ben razend nieuwsgierig! hahaha. Nee hoor, doe maar lekker rustig aan, maar zo te zien wordt het weer een geweldige creatie! Super dat je zoveel leuks meemaakt met zoveel verschillende mensen. Hopelijk wordt je komende weekend weer net zo bruisend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook heeeel benieuwd naar je toekan, en genoten van je verhaal met foto's! Dus dat mag je best vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, het mobieltasje is echt mooi. Super zeg. Foto's van Duitsland zien er ook goed uit!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen