zondag 5 juni 2011

Update deken

Ik vertelde jullie hier dat ik bezig ben met een deken om mijn wolvoorraad te reduceren.
Het patroon heb ik van Attic24 (mochten jullie haar blog niet kennen het is echt een aanrader!).
De deken wordt echt gigantisch! Hij is iets langer (of breder, het is maar net hoe je het bekijkt) dan een bed. Langer dan 2m dus!
Het is zo leuk om eraan te werken! Het gaat heerlijk snel. Want ondanks de indrukwekkende lengte doe ik er iets minder dan een halfuur over om een rij te haken! Hij vordert dan ook gestaag. Ik ben helemaal verliefd op mijn dekentje, het liefst zou ik willen dat hij al af was! De kleuren bij elkaar zijn ook echt prachtig!

4 opmerkingen:

  1. Dat wordt een gezellig dekentje! Ben benieuwt naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er nu al super uit! ben heel erg benieuwd naar het eind resultaat

    groetjes niki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het zo snel gaat is het zeker leuk om te doen en je wordt nog vrolijk van de kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen