zaterdag 23 oktober 2010

Nieuwe ami's

Van de week heb ik eindelijk weer eens foto's gemaakt van mijn nieuwste amigurumi's!

Voor de gene die hem niet herkennen. Dit is Perry het vogelbekdier! In de populaire serie Phineas and Ferb is hij een geheim agent. Mijn broertje en ik zijn allebei grote fans van de serie en zijn dan ook allebei helemaal dol op agent P! Deze agent P is vrij klein, maar een heerlijk onderweg projectje. Zelf heb ik hem gemaakt in de auto naar Duitsland. Als ik tijd heb ga ik proberen het patroon uit te schrijven.
Mijn broertje is helemaal blij met zijn eigen Perry. Nu kunnen ze samen op geheime missies gaan ;)


Dit aapje heb ik gemaakt voor mijn buurvrouw met een patroon van Christel Krukkert. Omdat mijn buurvrouw het zo verschrikkelijk leuk vind dat ik graag aan het handwerken ben heb ik van haar een tas vol wol gekregen waarvan de bedoeling is dat het uiteindelijk een trui wordt! Echt super mooi! Als dankjewel krijgt ze dit aapje. Ik denk wel dat ze hem leuk vind!

Naast deze twee amigurumi's heb ik ook nog een stel armwarmers voor mezelf gebreid. Heerlijk warm zo met dit vieze herfstweer. Helaas gingen deze nogal moeilijk op de foto. Bij mijn nieuwe profielfoto kan je ze een stukje zien.

Momenteel ben ik bezig aan mijn grootste amigurumi die ik ooit heb gemaakt. Een babydino! Het is een eigen ontwerpje en hij wordt heel erg schattig. Ik moet alleen nog de armen maken dus binnenkort zien jullie hem hier zeker verschijnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten