dinsdag 5 oktober 2010

Boekjesboekjesboekjes!

De meeste amigurumi die ik maak heb ik zelf ontworpen en uitgewerkt. Maar toch ben ik helemaal verslaafd aan het verzamelen van haak en brei boekjes. Ik heb al een aardige collectie opgebouwd maar die blijft zich gestaag uitbreiden. Deze week heb ik wel vier nieuwe boekjes gekocht/ gekregen. Ik ben er helemaal blij mee!
Het zijn twee breiboekjes en twee amigurumiboekjes. De amigurumiboekjes zijn van Elisabeth D. en Christel Krukkert. Er staan echt super mooie dingen in. Ik heb gelijk weer allemaal inspiratie. De breiboekjes heb ik van mijn moeder gekregen. Een boekje over knuffels breien en de andere over het breien van poppenkleertjes. Echt super schattig!
De creatieve resultaten van de boekjes zien jullie ongetwijfeld op deze blog verschijnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten