woensdag 6 juni 2012

Kussentje

Een klein kussentje gemaakt met een patroon dat hier vandaan komt. Ik had nogal wat moeite met het patroon maar ik weet nou niet zeker of dat aan mij lag of aan het patroon. Uiteindelijk heb ik het patroon als leidraad gebruikt en ben ik hierop zelf verder gegaan. De volgende keer zou ik nog wat dingetjes veranderen. Maar voor nu ben ik best tevreden!
A small pillow made with this pattern. I had a hard time with this pattern. Not sure if that was my fault or the patterns. Eventually I just figured something out myself. The next time I would change some things but for now I'm quite happy with it!

4 opmerkingen:

  1. Oh, zie ik dat goed? Een egelkussentje? Heel liefjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tamara,
    ik heb je blog gevonden, erg leuk, kom je echt wel vaker opzoeken. Ik loop een beetje achter op mijn blog. Maarre dat boekje dat zie ik er nog wel van komen, superleuk!
    groetjes Carin (hobby voordeel Spijkenisse)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk kussentje!
    Mooi gemaakt hoor.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love to read your blog, so I've nominated it for the Sunshine Award! Check belle-et-beauty.blogspot.com for some information

    BeantwoordenVerwijderen