woensdag 25 januari 2012

Sneak-peak!

Hallo iedereen!
Het bloggen is er even bij in geschoten de afgelopen weken..
School houd er helaas geen rekening mee dat studenten ook nog een leven buiten school hebben.
Heel jammer allemaal :)

Ik heb leuk nieuws voor mijn blogje! Ik heb gemerkt dat ik regelmatig reacties krijg van mensen buiten Nederland. Daarom ga ik vanaf nu mijn blogjes ook in het Engels schrijven. Of in ieder geval een kleine samenvatting aan het einde.

En omdat een blog niet helemaal compleet is zonder foto:
Hierbij een kleine sneakpeak van mijn laatste amigurumi. Ze is al een tijdje af maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om haar patroontje uit te schrijven. Op de foto zie je haar ietwat verlegen wegduiken bij elmo!


Hello everybody! It's been a while for me but I'm back. It's a shame that school doesn't allow students to have a personal life.. I've got some great news for my blog! From now on I will also write my blog in Englisch! And because a blog isn't a real blog if it doesn't have a photo; a little sneakpeak of my newest amigurumi. She is still a little shy so she is hiding at Elmo :)

3 opmerkingen:

  1. Elmo!!!!!!! :-)))

    Ik denk zo dat je een lief konijntje hebt gemaakt, maar ik wacht rustig af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk ook een meisjes-konijntje, wat een leuke Elmo, zou ik ook wel willen bijkruipen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een coole elmo , ben beniewd wie zich daar zo bij hem op de schoot verstopt!

    Groetjes Franca

    BeantwoordenVerwijderen