maandag 28 maart 2011

Amigurumi in potje

Eigenlijk had ik dit wekpotje al meer dan twee weken af. Ik heb er alleen steeds geen foto van gemaakt omdat ik bang was dat het niet zou lukken door het glas. Gister heb ik samen met vriendlief toch maar geprobeerd. Ik ben best wel tevreden met het resultaat uiteindelijk. In het echt ziet het potje er natuurlijk wel heel anders uit. Het vervormt een beetje op de foto door het glas.

Het idee is dus een miniwereldje in een wekpot. Ik heb eerst heel lang na lopen denken wat ik er precies in wilde maken, de mogelijkheden zijn namelijk echt eindeloos! Uiteindelijk heb ik twee paddestoeltjes, een paar bloemetjes en een egeltje gemaakt. Ik vind hem zo schattig geworden! Ik heb inmiddels wel alweer tig ideeën van wat ik er nog meer voor kan verzinnen. Het is echt superleuk om te maken en snel klaar! Ideaal als cadeautje!

Wat vinden jullie ervan?

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk....mooi gemaakt, ziet er super uit.

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hééééééééééééééé!!!
    Da's tof!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi...
    Ik heb laatst ook zo'n werkjes gezien in een pot, maar dan niet met haakwerkjes maar met andere dingetjes. Maar het is een super leuk idee.

    Hier is nog een leuke give away misschien ook wel iets voor jou..
    http://josebianca.blogspot.com/2011/03/100-volgers-give-away.html?showComment=1301379073652#c8083293806923930875

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hello pii_chii
    you are eligible for
    original blog award
    visit:
    http://premioatublogoriginal.blogspot.com/

    hola pii_chii eres elegible para obtener
    "Premio al Blog original"
    para ver las bases visitanos

    BeantwoordenVerwijderen