zondag 5 december 2010

DRUKDRUKDRUK

Ik heb echt bijna geen tijd meer om te haken of om hier te posten.
Dat is de schuld van stage..
Elke ochtend moet ik er om 5.10 uit om vervolgens om 7.15 op stage aan te komen.. En 's middags ook weer een halve wereldreis terug..
Gelukkig is de stage wel heel erg leuk dus ik ben niet verschrikkelijk zielig!

Maar zoals het hoort bij hobby's maak ik er tijd voor vrij =D
Hier het olifantje dat ik ongeveer twee weekjes geleden heb afgemaakt.
Ook heb ik vandaag een pinguin afgemaakt maar die moet nog even wachten op zijn fotoshoot!


Iedereen heel veel plezier met Sinterklaas vandaag!


3 opmerkingen:

  1. Wat een tijden zeg, gelukkig vind je het de pijn van het vroeg opstaan waard. En ook nog net tijd om lekker te haken. Hij is weer erg leuk geworden!
    Groet, Joke Klein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog,
    ik word zeker en vast volger.

    BeantwoordenVerwijderen